Veel gestelde vragen

Naar welke landen verzenden jullie?

Antwoord: We verzenden naar alle EU-landen en Noorwegen. RevolutionRace neemt de douanekosten en belastingen voor Noorwegen voor zijn rekening.


Wat moet ik met mijn Klarna-factuur doen tijdens een ruiling of retournering?

Antwoord: Betaal de factuur of verleng deze gratis bij Klarna via telefoonnummer 020 - 80 82 852

RevolutionRace is niet verantwoordelijk voor boetes bij te late betalingen van facturen.


Hoe kan ik een kledingstuk ruilen?

Antwoord: Ruilen is gratis! (De eerste keer ruilen is gratis, voor de tweede keer ruilen zijn de verzendkosten 6 euro.)

1. Vul duidelijk op het retourformulier in wat je wilt ruilen. Geef drie opties aan voor ruilgoederen die je kunt goedkeuren. Als het vervangende artikel niet meer op voorraad is, wordt de bestelling als retourzending behandeld.

2. Bevestig het gefrankeerde retourlabel op het pakket.

3. Lever het retourpakket in bij de bezorgdienst.

4. Als je per factuur betaalt, verleng deze dan bij Klarna of betaal hem om boetes voor te laat betalen te vermijden.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen dat het pakket in goede staat bij ons aankomt, pak het dus goed in. Als het artikel dat je wilt ruilen niet meer op voorraad is, behandelen we de ruiling als retourzending.


Hoe retourneer ik een artikel?

Antwoord: Volg de stappen hieronder.

1. Vink "Terugbetaling" aan op het retourformulier en voeg het bij de retourzending.

2. Bevestig het gefrankeerde retourlabel stevig op het retourpakket.

3. Lever het retourpakket in bij dezelfde bezorgdienst als op het retourlabel staat vermeld.

Je hebt 21 dagen de tijd om het artikel/de artikelen te retourneren, voor retourzendingen die meer dan 5 dagen te laat zijn brengen we 22 euro in rekening. Om boetes voor te late betaling bij Klarna te vermijden kun je eenvoudig de vervaldatum van je factuur verlengen op de website van Klarna of via telefoonnummer 020 - 80 82 852


Wat moet ik met mijn factuur doen als ik iets wil ruilen of retourneren?

Antwoord: Je kunt de vervaldatum van je factuur eenvoudig verlengen op de website van Klarna of de factuur betalen, we storten het bedrag terug op dezelfde rekening als voor de betaling is gebruikt.


Wat is jullie retourbeleid?

Antwoord: Binnen 21 dagen kun je artikelen gratis ruilen of retourneren als de labels nog bevestigd zijn en de artikelen schoon & ongebruikt zijn.


Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor kapotte artikelen?

Antwoord: Het helpt als je een foto van het artikel kunt nemen en ons vertelt wat er is gebeurd, dan kunnen we je reclamatie snel behandelen. Neem contact op met onze klantenservice.


Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Antwoord: We maken gebruik van Klarna. Je kunt rechtstreeks betalen zonder bankgegevens of wachtwoorden. Je kunt ook je artikelen eerst ontvangen en later betalen.


Als ik twee artikelen heb gekocht en er eentje terugstuur, wat doe ik dan met mijn factuur?

Antwoord: Klarna stuurt een herziene factuur per e-mail wanneer we je retourzending hebben goedgekeurd. Als je al betaald hebt, wordt het geld teruggestort zodra we je retourzending hebben behandeld. Betaal de factuur altijd op tijd om herinneringskosten te vermijden. Je kunt de vervaldatum van je factuur bij Klarna verlengen.


Als ik een artikel heb gekocht en de factuur heb betaald, maar me vervolgens bedenk, hoe krijg ik dan mijn geld terug?

Antwoord: Klarna stort je geld terug op de rekening die je voor de betaling hebt gebruikt. Je ontvangt een e-mail van Klarna.


Waar kan ik vouchercodes en kortingen invoeren?

Antwoord: Klik/tik op Kortingen in stap 1 bij de kassa, zorg ervoor dat je de kortingscode precies goed invult.


Is het veilig om met een creditcard te winkelen bij RevolutionRace?

Antwoord: Ja, dat is veilig. We maken gebruik van Klarna‘s betaaloplossing die alle informatie versleutelt en de veiligheid van de klant garandeert.


Ik heb net een bestelling geplaatst, waar kan ik zien of mijn bestelling is ontvangen?

Antwoord: Je vindt informatie in de e-mail met de orderbevestiging. Je kunt je bestelling bekijken als je op je account inlogt.


Wie bezorgt mijn pakket?

Antwoord: We verzenden alle artikelen met Postnord, DHL of UPS. Het pakket wordt bezorgd bij een bezorgpunt bij je in de buurt.

Voor Noorwegen voeren we de verzending uit met Bring.


Wat is de bezorgtijd?

Antwoord: Naar Nederland is de bezorgtijd 4-7 werkdagen. Tijdens acties en drukke vakantieperioden kan het iets langer duren.


Hebben jullie winkels of retailers?

Antwoord: Nee, we verkopen alleen online.


Waar moet ik heen als ik vragen heb over de maat van een kledingstuk?

Antwoord: Bekijk de maattabel of kijk naar de opmerkingen van klanten, daar staan vaak aanwijzingen over de maat. Je kunt het ook vragen aan de klantenservice.


Zijn al jullie klantbeoordelingen echt?

Antwoord: Ja, al onze klantbeoordelingen komen van echte klanten die het product hebben gekocht.


Wat is een Geverifieerde Klant?

Antwoord: Een geverifieerde klant is een klant die het artikel in onze webshop heeft gekocht, alleen geverifieerde klanten kunnen een product beoordelen dat ze hebben gekocht.


Als je vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Ze reageren zo snel mogelijk.

Telefoon: +46 10 1556 330

Openingstijden:

Ma - Vri: 09:00-13:00

E-mail: kundtjanst@frifab.se

We beantwoorden alle e-mails binnen 24 uur op weekdagen.