Zoek producten
Shop

Verzending & Levering

We weten dat je niet kunt wachten om naar buiten te gaan, dus werken we er hard aan om onze verzend- en afleverprocedures zo kort mogelijk te houden. Als je vragen hebt over onze verzending, is de kans groot dat je het antwoord hieronder al zult vinden. Zo niet, dan kun je altijd contact opnemen met onze vriendelijke klantenservice.

Verzendkosten

Verzending is bij ons altijd GRATIS! We hanteren geen minimum bestelbedrag. Zo houd je meer geld over voor je avonturen. 

Levertijd

Normaal gesproken leveren we je bestelling binnen 2-5 werkdagen, geteld vanaf de dag dat je je bestelling hebt geplaatst. (Dat gezegd hebbende, als onze producten als warme broodjes over de toonbank vliegen omdat we weer een geweldige aanbieding hebben, kan de levering iets langer duren dan normaal).

Onze logistieke partners

We werken samen met verschillende logistieke partners om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel en efficiënt mogelijk bezorgd kan worden. In Nederland worden bestellingen bezorgd door UPS of PostNord/PostNL.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Grotere pakketten worden verzonden met onze logistieke partner UPS en kunnen gevolgd worden. 

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Dat hangt af van de grootte van je pakket. Kleinere pakketten worden direct in je brievenbus bezorgd en grotere pakketten worden naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt bezorgd.

Wanneer kan ik mijn pakket ophalen?

Als je pakket naar een afhaalpunt verzonden is, ontvang je een automatisch bericht van de vervoerder, een SMS of een e-mail wanneer je je pakket kunt ophalen. 

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Als je je pakket niet ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons en hebben we het recht om €16 in rekening  te brengen om ons verlies te dekken.

Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging?

Als je denkt dat er iets is gebeurd met je bestelling tijdens de verzending, neem dan binnen twee dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice. In onze algemene voorwaarden kun je meer lezen over beschadigde producten. 

Wat als ik iets wil retourneren?

Als het door jou bestelde product geen perfecte match blijkt te zijn, is dat geen probleem. Hier vind je gedetailleerde instructies over hoe je je product kunt retourneren. Retourneren is gratis wanneer je ons voorafbetaalde retourlabel gebruikt.

×