Zoek op categorie, product, activiteit...
Schoenen
Tassen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

icon_return_1.svg

1. Kies de retourcode die overeenkomt met de reden van het retourneren van je bestelling. Alle mogelijke retourcodes staan vermeld op het retourformulier.

icon_return_2.svg

2. Voeg het retourformulier met de artikelen die je wilt retourneren in het pakket.  Vergeet niet om het oude label te bedekken met het nieuwe retourlabel of deze te verwijderen.

icon_return_4.svg

3. Lever je pakketje af bij het dichtstbijzijnde Parcel Connect Partner (dhl.com). Als je pakket is aangekomenen en je retourzending is geregistreerd, krijg je een bevestiging per e-mail.

icon-help-faq.svg

4. De verwerkingstijd bedraagt normaal ca. 14 dagen.

We keuren alleen geretourneerde kleding goed die in oorspronkelijke staat bij ons terugkomt. Als je de kleding hebt gebruikt, gewassen of de labels verwijderd hebt, kunnen we deze niet doorverkopen aan een andere outdoor-avonturier en kunnen we je retour niet goedkeuren. In onze algemene voorwaarden lees je meer over onze voorwaarden met betrekking tot retourneren en het herroepingsrecht. Als de klant niet aan de voorwaarden voldoet bij het retourneren van goederen, hebben we, naast het verminderen van de terugbetaling in correspondentie met de mate van waardevermindering van de/het geretourneerde artikel(en), het recht om de retourkosten van € 16,- ongeautoriseerd in rekening te brengen bij de klant.

Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren. Neem contact op met onze klantenservice als je je retourformulier of -label bent kwijtgeraakt.

×