25% off selected items! Check it out →

Zoek producten

Hoe reclameer ik een artikel?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Maak een foto van het deel van het product waarvan je denkt dat het defect is. Mail deze foto en een uitleg van wat er gebeurd is naar onze klantenservice. 

icon_return_1.svg

2. Als we je garantieaanvraag goedkeuren, vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zat en kies de juiste retourcode voor defecte producten. Neem contact op met onze klantenservice als je het retourformulier niet meer hebt.

icon_return_2.svg

3. Plaats het product dat je wilt retourneren in een zak samen met het formulier en plak het voorafbetaalde retourlabel op de verpakking. Als je de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plaats het retourlabel dan op het originele verzendlabel.

icon_return_4.svg

4. Dien het pakket in bij UPS, zij behandelen onze retourzendingen. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, zullen we deze verwerken en het bedrag terugstorten.

We keuren alleen garantieaanvragen goed die te maken hebben met fabricagefouten, bijvoorbeeld ontbrekende naden, kapotte ritsen of onjuist genaaide zakken. Aanvragen met betrekking tot vervagende afdrukken, pillen, voortijdige slijtage, enz. keuren we niet goed. Helaas moeten we €16 in rekening brengen voor niet-goedgekeurde garantieaanvragen om onze verliezen te dekken. Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren. Neem contact op met onze klantenservice als je je retourformulier of -label bent kwijtgeraakt. Lees meer over garantie in onze algemene voorwaarden.

×