Zoek op categorie, product, activiteit...
Schoenen
Tassen

Hoe ruil ik een artikel?

icon_return_1.svg

1. Kies de retourcode die overeenkomt met de reden van het retourneren van je bestelling. Alle mogelijke retourcodes staan vermeld op het retourformulier.

icon_return_2.svg

2. Voeg het retourformulier met de artikelen die je wilt retourneren in het pakket. Vergeet niet om het oude label te bedekken met het nieuwe retourlabel of deze te verwijderen.

icon_return_4.svg

3. Lever je pakketje af bij het dichtstbijzijnde DHL Service Point (psf.dhl.com). Als je pakket is aangekomenen en je retourzending is geregistreerd, krijg je een bevestiging per e-mail.

icon-help-faq.svg

4.  De verwerkingstijd bedraagt normaal ca. 14 dagen.

De snelste en eenvoudigste manier om een product te ruilen is om het simpelweg te retourneren voor een terugbetaling en een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je het product toch liever wilt ruilen, houd er dan rekening mee dat je niet tegen een ander product kunt ruilen, alleen tegen een andere maat of kleur van het oorspronkelijk bestelde product. Als je het product in de uitverkoop hebt gekocht, kun je het niet ruilen voor een andere kleur. De eerste keer mag je gratis ruilen, daarna brengen we een bedrag van €6 in rekening om de uitstoot van transport te compenseren.

We keuren alleen geretourneerde kleding goed die in oorspronkelijke staat bij ons terugkomt. Als je de kleding hebt gebruikt, gewassen of de labels verwijderd hebt, kunnen we deze niet doorverkopen aan een andere outdoor-avonturier en kunnen we je retour niet goedkeuren. Helaas moeten we een bedrag van €16 in rekening brengen voor niet-goedgekeurde omruilingen om ons verlies te dekken. Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren.

Als je je retourformulier bent kwijtgeraakt, neem dan contact op met onze klantenserviceBen je daarentegen je retourlabel kwijt, dan kan je eenvoudig een nieuwe uitprinten via het DHL-retourportaal.

×