Zoek producten
Shop

 Veel gestelde vragen 

Waarom zijn zoveel van uw producten nu uitverkocht?
De Covid-19 pandemie heeft veel leveranciers hard getroffen en we hebben op dit moment te maken met een aantal productie- en verzendingsvertragingen. Maar geen zorgen - we vullen ons magazijn zo snel mogelijk bij! Schrijf u in voor onze nieuwsbrief om als eerste te weten wanneer een product weer op voorraad is.

Welke maatregelen heeft RevolutionRace genomen als reactie op de Covid-19-pandemie?
Wees gerust dat we de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de lokale autoriteiten volgen om onze medewerkers, klanten en partners veilig te houden. Onze logistieke partner heeft nieuwe en frequentere reinigingsroutines geïmplementeerd, met extra zorg voor het saneren van de blootgestelde gebieden. Er zijn geen chauffeurs toegestaan in gebouwen; in plaats daarvan worden de leveringen buiten achtergelaten en digitaal ondertekend. In landen waar digitaal tekenen geen optie is, dragen chauffeurs beschermende kleding bij het afleveren van de goederen.

Komt mijn pakket ondanks de pandemie toch op tijd aan?
De verspreiding van het coronavirus veroorzaakt verstoringen in de wereldwijde toeleveringsketens, maar we zijn in staat om pakketten te leveren aan klanten in al onze markten. In sommige gevallen kan de levering 1-2 dagen langer duren dan normaal.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Grotere pakketten zijn traceerbaar. Je vindt een tracking link in de leveringsbevestiging, die je kunt gebruiken om je levering te volgen. Kleinere pakketten zijn niet traceerbaar en worden direct naar jouw brievenbus gestuurd. Als het pakket te groot is, ontvang je een briefje met informatie over waar je jouw pakket kunt afhalen.

Wat is de levertijd?
De levertijd is normaal 2-5 werkdagen. Tijdens acties kan de levertijd wat langer zijn vanwege een verhoogde werkdruk. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Ik heb net een bestelling geplaatst, hoe weet ik dat de bestelling afgerond is?
Na het plaatsen van een succesvolle bestelling ontvang je altijd een bestellingsbevestiging in je e-mail.

Wanneer krijg ik mijn factuur van Klarna?
De factuur wordt per e-mail verstuurd zodra je bestelling door ons verzonden is. Bij eventuele vertragingen, ruilingen of retouren kun je de factuur gratis pauzeren in de app van Klarna of via telefoonnummer: 020-8082852

Ik heb een leveringsbevestiging ontvangen, maar het ziet eruit alsof mijn pakketje niet verzonden is. Is het onderweg?
Het kan tot 48 uur duren voordat de traceerlink geüpdatete is.

Kan ik een product ruilen of retourneren?
Ja, je kunt het product één keer (1) gratis ruilen of retourneren tot 90 dagen na aankoop. Houd er rekening mee dat je alleen ÉÉN KEER kunt ruilen voor een andere maat, niet voor een ander model.

Hoe reclameer ik een defect product?
Stuur alsjeblieft een foto van het defecte product met een beschrijving van wat er mis is naar support@revolutionrace.nl. Op die manier kunnen we je claim sneller behandelen.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Je kunt onze betaalmethodes hier vinden.

Waar vul ik mijn kortingscode in?
In de eerste stap bij de kassa.

Hebben jullie winkels of retailers in Nederland?
Nee, we verkopen alleen online in onze webshop.

Welke maat moet ik kiezen?
Bekijk onze maatadviezen en klantbeoordelingen op de productpagina's. Je kunt voor hulp natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice.

Kies je maat
×