Zoek op categorie, product, activiteit...
Tieners
Nieuws
Bestsellers
Accessoires
Schoenen
Black Week

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Een helpende hand als het product niet het juiste is voor u

Wat er gebeurt nadat u uw bestelling heeft ontvangen, is voor ons even belangrijk als de fase voordat deze is afgerond. Hier vindt u informatie over het retourneren of ruilen van artikelen of het indienen van een klacht over een product. En natuurlijk bieden we altijd gratis verzending en 30 dagen gratis retourneren bieden wanneer u iets koopt!

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Allereerst: wilt u een product retourneren, ruilen of er een klacht over indienen?

Retourneren

Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling is geleverd. Vergeet niet om in te vullen wat de reden is dat u het product wilt retourneren, door één van de codes te gebruiken die op het formulier staan.

Ruilen

Als u een product wilt ruilen, moet u de juiste retourcode voor ruilen invullen en de kleur en maat vermelden van het vervangende product dat u wilt ontvangen.

Klacht over een product

Voordat u een klacht over een product indient, moet u een foto maken van het gedeelte van het product dat volgens u een defect bevat. U moet deze foto per e-mail naar onze klantenservice sturen, met een uitleg erbij van wat er is gebeurd. Als uw klacht wordt goedgekeurd, vult u het retourformulier in dat bij uw bestelling is geleverd. Zorg ervoor dat u de juiste retourcode kiest voor gebrekkige producten.

En daarna?

Hierboven vindt u de eerste stap van het proces voor het retourneren, ruilen of indienen van een klacht.

Doe het product dat u wilt retourneren samen met het retourformulier in een zak en plak het gefrankeerde retourlabel op de verpakking. Als u de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plak het retourlabel dan over het originele verzendlabel heen.

Geef uw pakket aan het postbedrijf dat staat vermeld op uw retourlabel en bewaar het ontvangstbewijs of de bevestiging dat u het hebt afgeleverd. N.B. Het postbedrijf voor de retourzending is niet altijd hetzelfde als het bedrijf dat het pakket heeft bezorgd, dus controleer het retourlabel goed. Psst... staat er DHL Parcel Connect op je retourlabel? Ga dan naar de bezorgdienst-zoeker van Parcel Connect om de bezorgdienst te vinden die je moet gebruiken. 

De verwerkingstijd is ongeveer 14 dagen. De verwerkingstijd kan verschillen afhankelijk van het soort betaling dat u heeft gekozen bij de bestelling.

Meer over retourneren

Meer over ruilen

Meer over klachten

Heeft u nog meer vragen over retourneren, ruilen of klachten?

Meer om u in te verdiepen

×