Gratis levering vanaf €100 en 30 dagen gratis retourneren
Zweeds design & kwaliteit
Gemiddelde beoordeling van 4.6 en meer dan 520.000 reviews
Zoek op categorie, product, activiteit...
Cart icon
Dames
Heren
Accessoires
Deals
Gidsen
image

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Een helpende hand als het product niet het juiste is voor u

Wat er gebeurt nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, is voor ons net zo belangrijk als voordat deze geplaatst is. Kijk hier voor informatie over het retourneren, ruilen of adverteren van een product. En natuurlijk bieden wij altijd gratis levering bij aankopen vanaf €100 en 30 dagen gratis retourneren!

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Allereerst: wilt u een product retourneren, ruilen of er een klacht over indienen?

image

Retourneren

Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling is geleverd. Vergeet niet om in te vullen wat de reden is dat u het product wilt retourneren, door één van de codes te gebruiken die op het formulier staan.

image

Ruilen

Als u een product wilt ruilen, moet u de juiste retourcode voor ruilen invullen en de kleur en maat vermelden van het vervangende product dat u wilt ontvangen.

image

Klacht over een product

Voordat u een klacht over een product indient, moet u een foto maken van het gedeelte van het product dat volgens u een defect bevat. U moet deze foto per e-mail naar onze klantenservice sturen, met een uitleg erbij van wat er is gebeurd. Als uw klacht wordt goedgekeurd, vult u het retourformulier in dat bij uw bestelling is geleverd. Zorg ervoor dat u de juiste retourcode kiest voor gebrekkige producten.

En daarna?

image

Hierboven vindt u de eerste stap van het proces voor het retourneren, ruilen of indienen van een klacht.

image

Doe het product dat u wilt retourneren samen met het retourformulier in een zak en plak het gefrankeerde retourlabel op de verpakking. Als u de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plak het retourlabel dan over het originele verzendlabel heen.

image

Geef uw pakket aan het postbedrijf dat staat vermeld op uw retourlabel en bewaar het ontvangstbewijs of de bevestiging dat u het hebt afgeleverd. N.B. Het postbedrijf voor de retourzending is niet altijd hetzelfde als het bedrijf dat het pakket heeft bezorgd, dus controleer het retourlabel goed. Psst... staat er DHL Parcel Connect op je retourlabel? Ga dan naar de bezorgdienst-zoeker van Parcel Connect om de bezorgdienst te vinden die je moet gebruiken. 

image

De verwerkingstijd is ongeveer 14 dagen. De verwerkingstijd kan verschillen afhankelijk van het soort betaling dat u heeft gekozen bij de bestelling.

Meer over retourneren

Meer over ruilen

Meer over klachten

Heeft u nog meer vragen over retourneren, ruilen of klachten?

Meer om u in te verdiepen

×